Spis treści

b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Sposoby poznawania przyrody
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Orientacja w terenie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Pogoda, sk\xc5\x82adniki pogody, obserwacje pogody
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ja i moje cia\xc5\x82o
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ja i moje otoczenie
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
\xc5\x9arodowisko przyrodnicze najbli\xc5\xbcszej okolicy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
\xc5\x9arodowisko antropogeniczne i krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\n
\n

Tematy kolekcji

\n

\n \n \n \n Przyroda,\n \n \n \n \n \n klasa 4,\n \n \n \n \n \n \xc5\x9arodowisko przyrodnicze najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n Poznawanie przyrody,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice cia\xc5\x82a cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n \n \n Ja i moje otoczenie,\n \n \n \n \n \n Orientacja w terenie i pogoda,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice \xc5\xbcycia w wodzie i na l\xc4\x85dzie,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n Pogoda,\n \n \n \n \n \n Orientacja w terenie,\n \n \n \n \n \n Poznajemy krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice zdrowia,\n \n \n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n \n \n sk\xc5\x82adniki pogody,\n \n \n \n \n \n obserwacja pogody,\n \n \n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n Poznajemy \xc5\x9bwiat organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n zestaw nr 10,\n \n \n \n \n \n Orientujemy si\xc4\x99 w terenie,\n \n \n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n \n \n 26,\n \n \n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n 45,\n \n \n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n \n \n Wody stoj\xc4\x85ce i p\xc5\x82yn\xc4\x85ce,\n \n \n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n \n \n 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n \n Ja i moje cia\xc5\x82o,\n \n \n \n \n \n 47,\n \n \n \n \n \n 46,\n \n \n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n \n \n \xc5\x9arodowisko antropogeniczne najbli\xc5\xbcszej okolicy i jego krajobrazy,\n \n \n \n \n \n Zdrowy styl \xc5\xbcycia,\n \n \n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n \n \n Na polu uprawnym,\n \n \n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \n \n 48,\n \n \n \n \n \n Substancje wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas,\n \n \n \n \n \n Obserwujemy pogod\xc4\x99,\n \n \n \n \n \n 33,\n \n \n \n \n \n Jak korzysta\xc4\x87 z planu i mapy? zestaw 28,\n \n \n \n \n \n 29,\n \n \n \n \n \n 30,\n \n \n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n \n Jak poznawa\xc4\x87 przyrod\xc4\x99?,\n \n \n \n Woda wyst\xc4\x99puje w trzech stanach skupienia,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Jak powstaj\xc4\x85 opady i osady atmosferyczne?,\n \n \n \n 54,\n \n \n \n Czym jest uzale\xc5\xbcnienie?,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Organizmy maj\xc4\x85 wsp\xc3\xb3lne cechy,\n \n \n \n Jak czytamy plany i mapy,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Pogoda i jej sk\xc5\x82adniki,\n \n \n \n Warunki \xc5\xbcycia w wodzie,\n \n \n \n Organizmy r\xc3\xb3\xc5\xbcnych warstw lasu,\n \n \n \n 42,\n \n \n \n Pogoda zmienia si\xc4\x99 wraz z porami roku zestaw 55,\n \n \n \n Z biegiem rzeki,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Choroby zaka\xc5\xbane i paso\xc5\xbcytnicze,\n \n \n \n Co pokazujemy na planach?,\n \n \n \n Niebezpieczne substancje,\n \n \n \n Higiena osobista to obowi\xc4\x85zek ka\xc5\xbcdego z nas,\n \n \n \n Krajobraz wsi i miasta,\n \n \n \n zestaw 52,\n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w s\xc4\x85 cz\xc4\x99\xc5\x9bci\xc4\x85 uk\xc5\x82adu nerwowego,\n \n \n \n Sposoby poznawania przyrody,\n \n \n \n Do\xc5\x9bwiadczenia przyrodnicze,\n \n \n \n Jak si\xc4\x99 orientowa\xc4\x87 w terenie? zestaw 30,\n \n \n \n Obserwacja za pomoc\xc4\x85 przyrz\xc4\x85d\xc3\xb3w,\n \n \n \n Serce jest wa\xc5\xbcnym narz\xc4\x85dem uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego,\n \n \n \n Jak zbudowany jest nasz organizm?,\n \n \n \n Dzienna droga S\xc5\x82o\xc5\x84ca po sklepieniu niebieskim,\n \n \n \n Zwierz\xc4\x99ta wodne,\n \n \n \n 39,\n \n \n \n Rodzaj w\xc3\xb3d powierzchniowych \xe2\x80\x93 wody stoj\xc4\x85ce,\n \n \n \n Niebezpiecze\xc5\x84stwa zwi\xc4\x85zane z pogod\xc4\x85,\n \n \n \n Sposoby od\xc5\xbcywiania organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n \xc5\xbbyjemy w \xc5\x9bwiecie substancji,\n \n \n \n Kierunki geograficzne,\n \n \n \n Korzystne i niekorzystne zmiany w krajobrazie najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n Potrafimy udzieli\xc4\x87 pierwszej pomocy,\n \n \n \n 60,\n \n \n \n Czynniki wp\xc5\x82ywaj\xc4\x85ce na \xc5\xbcycie w wodzie,\n \n \n \n Sposoby od\xc5\xbcywiania organizm\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Las jako \xc5\x9brodowisko \xc5\xbcycia organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n 50,\n \n \n \n Okre\xc5\x9blamy wymiary w rzeczywisto\xc5\x9bci i na planie,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad ruchu,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Zatrucia pokarmowego mo\xc5\xbcna unikn\xc4\x85\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 58,\n \n \n \n Warunki \xc5\xbcycia na l\xc4\x85dzie,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Zmiany po\xc5\x82o\xc5\xbcenia S\xc5\x82o\xc5\x84ca na niebie w ci\xc4\x85gu doby,\n \n \n \n Dlaczego choroby zaka\xc5\xbane s\xc4\x85 gro\xc5\xbane?,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad pokarmowy umo\xc5\xbcliwia od\xc5\xbcywianie si\xc4\x99,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Wody s\xc5\x82odkie i wody s\xc5\x82one,\n \n \n \n Jakie drzewa rosn\xc4\x85 w lesie?,\n \n \n \n Przyroda i jej sk\xc5\x82adniki,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad nerwowy,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad rozrodczy,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Pomiar sk\xc5\x82adnik\xc3\xb3w pogody,\n \n \n \n Wyznaczamy kierunki na widnokr\xc4\x99gu,\n \n \n \n Organizmy samo\xc5\xbcywne i cudzo\xc5\xbcywne,\n \n \n \n zestaw 11 i 12,\n \n \n \n Moja miejscowo\xc5\x9b\xc4\x87 i jej walory krajoznawcze,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n 64,\n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n Przyroda to nie tylko wa\xc5\xbcny przedmiot szkolny,\n \n \n \n Meteorolog opisuje zjawiska pogodowe,\n \n \n \n Najbli\xc5\xbcsze otoczenie ma na nas znaczny wp\xc5\x82yw,\n \n \n \n zestaw 57,\n \n \n \n Moje obserwacje pogody,\n \n \n \n 56,\n \n \n \n Krajobraz okolicy dawniej i dzi\xc5\x9b,\n \n \n \n Obserwacje przyrodnicze,\n \n \n \n Przyrod\xc4\x99 poznajemy za pomoc\xc4\x85 zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n \xc5\xbbycie w jeziorze,\n \n \n \n Krajobraz antropogeniczny,\n \n \n \n zestaw 53,\n \n \n \n Jak post\xc4\x99powa\xc4\x87 w niebezpiecznych sytuacjach?,\n \n \n \n Cechy \xc5\x9brodowiska przyrodniczego najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n 61,\n \n \n \n Uszkodzenia cia\xc5\x82a,\n \n \n \n Po\xc5\x82o\xc5\xbcenie S\xc5\x82o\xc5\x84ca na niebie w r\xc3\xb3\xc5\xbcnych porach roku,\n \n \n \n Obszary i obiekty chronione,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n Las ma budow\xc4\x99 warstwow\xc4\x85,\n \n \n \n Ukszta\xc5\x82towanie terenu,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Jak post\xc4\x99powa\xc4\x87 w niebezpiecznych sytuacjach? II,\n \n \n \n Okres dojrzewania,\n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n Co to jest widnokr\xc4\x85g?,\n \n \n \n Sk\xc5\x82adniki pogody,\n \n \n \n Organizmy \xc5\xbcyj\xc4\x85ce w lesie,\n \n \n \n 62,\n \n \n \n Na \xc5\x82\xc4\x85ce,\n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n Ska\xc5\x82y i ich wyst\xc4\x99powanie,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n Przystosowania organizm\xc3\xb3w do zdobywania pokarmu,\n \n \n \n zestaw 51,\n \n \n \n Organizmy s\xc5\x82odkowodne,\n \n \n \n Organizmy najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n 49,\n \n \n \n Czy wszystkie ska\xc5\x82y s\xc4\x85 twarde?,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n Mapa pogody w r\xc3\xb3\xc5\xbcnych porach roku,\n \n \n \n Krajobraz wczoraj i dzi\xc5\x9b,\n \n \n \n Choroby powodowane przez zwierz\xc4\x99ta i ro\xc5\x9bliny,\n \n \n \n 25,\n \n \n \n Cia\xc5\x82a sta\xc5\x82e mog\xc4\x85 by\xc4\x87 kruche,\n \n \n \n spr\xc4\x99\xc5\xbcyste lub plastyczne,\n \n \n \n 59,\n \n \n \n Bezpiecznie i aktywnie sp\xc4\x99dzamy czas,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad nerwowy II,\n \n \n \n Trawienie i wch\xc5\x82anianie pokarmu,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Ro\xc5\x9bliny i zwierz\xc4\x99ta wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas,\n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n Bezpieczne grzybobranie,\n \n \n \n 63,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad oddechowy zapewnia wymian\xc4\x99 gazow\xc4\x85,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Ro\xc5\x9bliny wodne,\n \n \n \n Przyrz\xc4\x85dy i pomoce przyrodnika,\n \n \n \n Wp\xc5\x82yw dzia\xc5\x82alno\xc5\x9bci cz\xc5\x82owieka na krajobraz,\n \n \n \n Jak prowadzi\xc4\x87 obserwacje i do\xc5\x9bwiadczenia przyrodnicze?,\n \n \n \n \xe2\x80\x9eW\xc4\x99dr\xc3\xb3wka\xe2\x80\x9d S\xc5\x82o\xc5\x84ca po niebie,\n \n \n \n Organizmy r\xc3\xb3\xc5\xbcni\xc4\x85 si\xc4\x99 sposobem od\xc5\xbcywiania,\n \n \n \n Rodzaje krajobraz\xc3\xb3w,\n \n \n \n Niebezpieczne organizmy,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad krwiono\xc5\x9bny transportuje krew,\n \n \n \n Przyroda o\xc5\xbcywiona i nieo\xc5\xbcywiona. Rodzaje ska\xc5\x82\n \n \n

\n
\n'